Dimecres, 11 de Setembre, la Diada!!!
Aquest dia ens vam aixecar amb la expectació del que passaria al llarg de la Diada amb la cadena humana. Des del superapartament vam fer una minicadena humana per contrarrestar per enèssima vegada el fet de no estar presents en un altre dia històric per Catalunya (que consti que és mala sort).
L'any que ve, que no hi haurà cap convocatoria extraordinaria, hi serem ;)
A més era el dia que marxàvem camí a Lugano. Vam seguir les
recomanacions del marit de la mestressa, molt aficionat al ciclisme, i
vam anar via dos ports de muntanya maquíssims però ben diferents. El
primer port, va ser si més no, tan o més maco que tot el vist dies
enrere, cascades per tot arreu, muntanyes altíssimes i neu bastanta neu. El segón port
de muntanya ja no tenia res a veure amb el primer, sense deixar de ser
ben maco. Però el paissatge era més .... italià? de sobte els pobles van
començar a tenir sonoritat italiana. Benetto, Fontana ....
Efectivament,
de camí al apartament ens donem compte que inclús Lugano (encara Suïssa) té
un aire italià descarat.
Vam
anar directes a l'apartament, ens quedava
molt per veure: totes les imatges de la cadena humana: emocionant!
PD: l'Oriol continua aprenent idiomes en aquest viatge. Ara diu: Ciao, grazzie i Mamma mia!
Dijous, 12. Lugano
Al
matí, baixem al poble (Porlezza, Italia) a fer un cafetonet i quatre
compres al super, ara els preus ja són uns altres, tot molt més
assequible exepte la benzina! Curiós que a Suïisa la gasolina es bastant més econòmica que el diesel, inclús més que a casa nostra.
El destí d'avui és visitar La Ciutat,
Lugano. Francament molt maca, una ciutat molt viva amb molt de moviment
d'executiu trajat i de senyora elegantíssima que va de compres amb
les amigues. És a dir, un centre de negocis i comercial a l'hora. Com
deia, tota la ciutat manté la essència de la Suissa que haviem vist dies
enrere, carrers i balcons enflorits però es deixa veure perfectament la
influència italiana a la gent.
L'Oriol i jo aprofitem per ballar amb el nou descobriment de l'Oriol, les nostres ombres!
Després de voltar pel passeig del
Llac di Lugano, agafem un cremallera que puja amb molta inclinació al Monte San Salvatore on
hi ha unes vistes 360ª espectaculars de la ciutat , els llacs i tot l'entorn
L'Oriol aprofita la baixada a Lugano per donar de menjar i beure al seu tamagochi, el osset del que va es va enamorar a Interlaken, inseparables!
Divendres, 13. Menaggio i Bellaggio
Al matí teniem previst visitar aquests dos
pobles. Menaggio que no deixar de ser un Lugano però molt més petit i
més autèntic on hem fet una volta pel passeig del Lago di Como i després
hem anat en ferri fins a Bellagio. ( poble que dona nom al mític casino de Las Vegas que és atracat per uns guapíssims lladres a Ocean's Eleven )
A Bellagio fem una volta ràpida ja que de seguida ens donem comptte l'ambient era execessivament snob pel nostre gust. Ens ha
fet pensar en Marbella o un lloc per l'estil on veus més nautics que
crocs. Així que hem fet la volta de rigor mentre sortejavem Jagguars i
Ferraris i ens hem anat a menjar uns pistatxos/festucs a un banc mentre
miravem el llac. Sort que l'Oriol dormia i s'ha estalviat tal
espectacle!!!
Després hem tornat al apartament, dinar a la terrasseta amb viste al llac i tarda de relax: l'Oriol i el Marc han anat a la piscina i jo m'he
quedat llegint una estoneta. A la tornada: puzzles, contes, Silvia Pérez
Cruz ....
Fins la propera!!

















QUINA ENVEJA, I NOSALTRES POBRETS A ROMA DONANT VOLTA I SOPANT AL TRASTEVERE. nO SI N'HI HA QUE TENET SORT.
ResponEliminapETONS A TOST TRES PERO SOBRE TOT A L?ORIOL DE PART DELS AVIS I LA ROSA MARI, QUE NO M'OBLIDI.
Però qué és això de QATAR AIRWAYS a la samarreta?????
ResponEliminaJordi, posa ordre, que és el teu nebot!!!
Parelleta de tres, molt bones fotards!!! Disfruteu molt que aki encara no som independents!
ResponEliminaPetonets!
Bueno....... ja esta be de fer-nos dentetes ,no???? Nosaltres de Cuba ja ni ens recordem aixi q no podrem torturar-vos gaire....quan torneu????
ResponElimina