Un cop ja instal·lats al ( no ens cansarem de dir-ho ) magnífic apartament, preparem l'excursioneta per l'endemà, un bon sopar casolà i a dormir.
Dimecres dia 4:
Aprofitem la magnífica xarxa de transports suïssa, i agafem el cremallera direcció Grindewald, punt de partida de moltes excursions i del cremallera que puja al Jungfraugh, on tenim previst anar-hi demà.
El dia és fantàstic i no es veu ni un núvol, de seguida que comencem a pujar ens donem compte del paisatge, realment és de pel·lícula, és el paisatge idíl·lic que un s'imagina quan pensa en una zona de muntanya, amb tot un seguit de casetes estratègicament repartides, sense tocar-se, i configurant una catifa verda fenomenal, amb unes muntanyes que et deixen sense respirar.
Ben aviat observem el Eiger amb la seva cara nord...... no sé si val la pena intentar descriure-ho, segur que ens quedem curts..... l'únic que s'acut dir és: " qui collons està tant boig per intentar pujar per allà" una animalada de paret!
Arribem a Grindewald, després d'un relaxant trajecte amb el cremallera, que et permet contemplar tot el preciós paisatge. El poble en sí és bastant turístic com no podia ser d'una altra manera, amb uns preus prohibitius, propis de Suïssa.
Agafem un telecabina que ens portarà fins a First, just a l'altra banda del trio Eiger-Monch-Jungfraugh, cosa que ens permet veure una panoràmica bestial, a mesura que ens anem enlairant sobre Grindewald, veiem un paisatge realment acollonant! Quin espectacle de casetes, jardinets, muntanyes,....
L'Oriol en la seva linea es dedica a repassar els números, les vocals i l'abecedari, veu números i lletres a tot arreu, a llocs impensables, del dret i del revés.... quin tio!!! Està divertidíssim i no ens cansem de fer-li fotos i vídeos!
un cop a dalt, 2.200 metres, estem davant d'un dels llocs muntanyosos més macos que hem vist, esperem que les fotografies facin justícia, perquè la realitat es fantàstica.
Estem una bona estona contemplant el paisatge ( mentre el petitó ens deixa ), fent fotos, alimentant a l'Oriol, i veient com molts parapents pugen i baixen del cel..... quina enveja!!!
Un cop el nen ja ha fet el rotet baixem xino xano cap avall, mentre ell s'adorm a la cadireta, tornem cap a Grindelwald, i agafem el cremallera cap a casa.
Aprofitem el que queda de tarda, per veure la fauna que tenim al costat de casa: cabretes, gallines, vaques, i gnomos!
Dijous dia 5: el dia! anem cap el Top of Europe, Jugfraujoch, la principal atracció turística de la zona ( tot i el preu!! )
Cel clar i ben d'hora ben d'hora, cap amunt! la pujada dura més de dos hores, però afortunadament envoltat del paisatge que ja coneixíem del dia abans.
El primer "ooohhh" arriba quan el cremallera passa per sota l'Eiger, imponent i fred! Després entrem al túnel que atravesa el Eiger. Pensa que tot això ho han fet fa més de 100 anys.... mare meva!
Primera parada a mitja paret del Eiger, s'ha d'estar molt molt boig, mires cap avall i et quedes sense respiració. Segona parada, gelera Eismeer, tres quarts del mateix, sembla que estiguis al mig de la glacera i sense haver fet cap esforç ( bé si, un esforç econòmic important! ).
I finalment arribem al Top of Europe, allò sembla una mini ciutat, està tot preparat, no falta ni un detall, una organització a l'alçada de Suïssa, i les vistes.... doncs com el dia anterior, millor mireu les fotos.
La veritat és que val molt la pena pujar, no només pel que veus a dalt, sinó per tot el paisatge que veus de pujada, i pel muntatge que han fet aquesta gent, bestial!
Baixem per una altre vall, per no repetir trajecte, i a quina més bonica, és una zona maquíssima en tots els sentits.
Aquí us deixem unes fotos, perquè els que no hi heu estat us pugueu fer una idea del que és, i us animeu a venir ( eh, però cadascú paga lo seu eh! )
Després de 3 dies a Suïssa, ja hem arribat a la conclusió ràpida que demanarem la nacionalitat "pasiva" a Suïssa, a veure si el Sandro ens pot fer un cop de mà ( vaya ginyo eh germanet! jejeje )
Apa, demà continuem fen excursionetes, perquè les previsions de temps no són gaire bones pels dies vinents i hem d'aprofitar el dia o dos que ens queda de bon temps!
Apaliiiii
Vistes de Grindelwald

Núbol Lauterbrunen
Ai cuanto amor en el cremallera!
Vistes sobre Wengen, baixant del Jungfraugh
Des de Jungfraugh, vistes sobre glacera
Top of Europe
Top of Europe
Panoramica desde Jungfraugh
Suïssa en miniatura
Mini Via Catalana al Jungfraugh!
Jungfraugh
Panoramica apartament, amb l'Eiger al fons
El país del gnomos
Paret del Eiger, foto feta des de l'apartament amb el teleobjectiu
Vistes des de l'apartament..... a part de l'Oriol
Ai que macosssss
ooohhhhh
Parapents.... i avió
Volador!
Panoràmica des de First
foto de família
Per un cop que m'escolta, i no li puc veure la cara....






















Quines fotos més maques! Esperem el proper post amb il.lusió! Oriol, com ha anat el primer dia de guarderia? El millor de la història, eh pillo? Molts petons,
ResponEliminaMontse&Cinta.
Reis,guapos,xatos,macos...Quines fotos més impressionants!Tot això es veu preciós!Disfruteu a tope!!!Us anirem seguint,el blog us està quedant xulo xulo!!!
ResponEliminaPetons i fins aviat!
Alex&Sandra&Aina
PD. L'Aina us crida cada dia:carc,osío,uiol!!!
Jo és que sóc més de ciutats...
ResponEliminajajaja!
A gaudir, mala gent!
macos!! quines terres més collonudes!! gaudiu dels paratges tant com pogueu.
ResponEliminaSalut!!
Família Plans Serrano