dimarts, 10 de setembre del 2013

Últims dies a Interlaken


Avui, 11 de Setembre, celebrem la diada canviant d'allotjament, deixem la zona alpina per baixar una mica i anar a Lugano, zona més mediterrànea.
Pasarem el dia fent algun port de muntanya i gaudint dels paisatges suissos, però amb el cap i el cor amb la via catalana per la independència. En les fotos del proper post us en donarem una mostra.



Els últims dos dies a la zona de Interlaken, els passem gaudint del paisatge de Grindewald i de la ciutat de Thun, ciutat que tot i que no hem pogut veure-la amb sol ens ha agradat molt

Dilluns 9, sortim de casa amb el cel ben tapat, agafem el cremallera direcció Lautenbrunen, i pugem a Wengen, petit poble de pas cap a la Jungfraugh on hi fem un passeig molt maco i on l'Oriol "s'enamora" d'un osset de peluix dins d'una maleta suïssa, em temo que ens passarem el queda de viatge fent petons al osset....
De Wengen agafem un gran telecabina que ens porta muntanya amunt, enmig de la boira, on l'Oriol s'ho passa pipa en uns gronxadors.... sembla que tingui la vista preparada per detectar gronxadors!
Després baixem per l'altre banda fins a Grindewald on hi llueix un sol fantàstic que ens permet fer un picnic a la catifa suïssa amb unes vistes esplèndides de la cara nord del Eiger, de la cual ens despedim.... fins d'aquí uns anys, quan ens acceptin la nacionalitat suïssa ;)























A la tarda i veient el sol espetarrant que feia, decidim fer un "cruceito" pel llac de Brienz, així que ens passem 3 hores asseguts al vaixell contemplant el paisatge i els poblets incrustats a la vora del llac, magnífic! a sobre l'Oriol fent la seva siesta de rigor.... quina pau!!!










Dimarts dia 10, el temps ha canviat radicalment, i ens aixequem amb un xirimiri, i el cel ben tapat, agafem al cotxe i anem a la propera Thun, amb l'esperança que no plogues, i com que l'Oriol te una flor al cul, just arribar a Thun deixa de ploura, i podem fer un passeig la mar de tranquils per aquest poblet, del que no ens esperavem massa i ens ha agradat molt, i amb sol ja deu ser la pera! ho deixem per quan tinguem la nacionalitat......

A la tarda, deixem a la mama tranquila amb els seus llibres i l'Oriol i el papa van a fer una volta pel poble, a veure vaques (muuuuu ) i cabres ( beeeee eee ee ee ee ee ), a passejar pels ponts i pel riu, i a veure gnomos. Llàstima que la pluja fa acte de presència i hem d'anar cap a casa ràpid.

I així arribem a la diada, que per segon any consecutiu ens perdem ( precisament els dos anys mes importants ) i com que ja sabem que no ens donareu la nacionalitat catalana, doncs per això ens hem demanat la Suïssa, alaaaaa, pam-i-pipa!!!!








El proper post ja serà amb nous paisatges i esperem amb noves aventures!
que tingueu una bona diada i sobretot sobretot sobretot
VISCA CATALUNYA LLIURE!!!!!!!!!



1 comentari:

  1. Ostres nois!!!!!! O no escriviu res o us enrotlleu mes q el Mas al discurs de la Diada.......Lo de q us perdeuel dia 11 un altre cop no es tan greu, es molt pitjor haver-se perdut la q s'ha montat amb el tercer fracas de Madrid 2020.....aixo si q ha estat la bomba. Bueno wapos continueu passant-lo aixi de be i sobretot possant fotos q xon espectaculars. Aleeee anem a preparar-nos per la cadena. VISCA CATALUNYA LLIURE I VIVA TOKYO!!!!!!!. Petons. Anna & Albert.

    ResponElimina