dimarts, 3 de setembre del 2013

ANNECY


Arribem a Annecy, després d'un bon "tute" amb el cotxe (el cotxe s'ha portat com un campió!). L'Oriol s'ha portat com un campió, hem anat parant sovint per no forçar la màquina, i després de tragar-nos la operació retorn de vacances dels gabatxos hem arraibat a Annecy, que tocava descansar.
El primer que fem l'endemà és anar a visitar les gorges de Foir, l'any passat a Eslovènia en vem veure moltes de gorges, i ens van agradar molt, aquesta era bastant diferent, molt rocosa, i unes passarel·les molt altes, amb una llegenda de Doncelles i Cavallers pel mig.
El primer incident del dia, arriba de la manera més tonta, mentres feiem un pic-nic, l'Oriol puja sol a la seva motxilleta i cau de cap a un banc de fusta, patapammmm, nas morat i nyanyo al cap! au, cap a casa!
Després anem a passejar pel magnífic llac d'Annecy, un prodigi de parc al costat del llac amb unes vistes a les muntanyes dignes de pe·lícula.... i arriba el segon incident del dia..... perdem un cargol de cotxet, i no podem muntar-lo! panic a bord!!!!!!!!!! no m'imagino 2 setmanes portant lOriol a braços, només pensar-ho ja em feien figa!
Sort que el papa ho arregla tot, i a la tarda s'en va en busca del Bricorama ( antic equip cicliste del mític Laurant Fignon, escupinada vaaaa ), total després de buscar i buscar, trobo el cargolet i cotxet arreglat, això sí, la bronca ja m'havia caigut, jejejejjeje.
Tarda de passeig pels canals i carrerons del centre d'Annecy, i aprofitem per sopar en una pizzeria en una terrassa, ja que la resta del viatge a Suïssa no podrem fer sopars por ahí!.... ciutat TOTALMENT RECOMANABLE pels que no hi heu estat.

Carreguem el cotxe i cap a Interlaken...... però primer, i aprofitant que la ruta passava prop de Zermatt.... patapam! cremallera i cap a Zermatt, que una ciutat així mereix que la Roci la vegi ;)
Aprofitem per fer picnic en un parc mentres contemplem el Cervino ( putu Kilian! quin animal! ), i a la tarda cap a Interlaken, amb un trajecte molt curiós amb el cotxe sobre un tren i atrevessant una muntanya per canviar de vall i arribar a uns pobles típicament suïssos, maquissims! i finalment arribem al apartament on ens hi estarem vuit dies..... la Roci encara esta flipant amb l'apartament! brutal! amb vistes directes al Eiger i Jungfrau, jardient amb taula, cadires i amaques....

Apa, fins la propera!




















1 comentari:

  1. Ei gent!

    Gran la cita a Fignon... un clàssic!

    No era Fermat?
    Jo de muntanyetes poques, ja sabeu.

    Veig que us heu gastat una pasta en l'apartament... com us passeu augmentant el marge dels medicaments de la gent gran... així surten els números.

    Passeu-ho bé!!!

    PD: L'Excel farà feina aquests dies... :-)

    ResponElimina