Sovint passa que els últims dies de feina s'elonguen més de l'habitual, però si aixó passa al llarg de l'agost l'espera és una agonia!
Per fer l'espera més agradable qué millor que obrir un bloc per començar a visualitzar el plaer dels dies de descans, els paissatges insòlits i els moments familiars que ens esperen.
Ara comencen aquells dies de preparació de rutes, recerca de llocs per visitar i llistes enoormes per no oblidar cap detall important.
De fet, no és el pre-viatge un viatge d 'il-lusions?
(...)
Au bona nit! Demà ens espera un llarg dia de feina.
Eyyyyyy que passa!!!!!!! A sobre que utilitzeu el nostre blog per fer publicitat no escriviu res?????? Quin tongo!!!!!!! Vinga home deixeu de descansar i escriviu algo zanganos....... Petons. La partner.
ResponElimina